اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فارس من| ایستگاه مکث در کرهرود ایجاد شد

شهردار منطقه سه اراک گفت: ایجاد ایستگاه مکث و نصب یک المان در ورودی ناحیه کرهرود در حال انجام است.

فارس من| ایستگاه مکث در کرهرود ایجاد شد

علی‌اکبر مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به ثبت سوژه «کمبود پارک و فضای تفریحی در منطقه کرهرود اراک» در سامانه فارس اظهار کرد: با توجه به کمبود فضای تفریحی در کرهرود و مطالبات مردمی مبنی بر ایجاد این نوع فضاها، ایجاد ایستگاه مکث و نصب یک المان در ورودی ناحیه کرهرود در حال انجام است.

وی با بیان اینکه فضای مکث و تعامل در شهرها نقش موثری در زنده کردن حیات فرهنگی و اجتماعی و حتی اقتصادی شهر‌ها دارد، تصریح کرد: تلاش شهرداری بر این است در مناطقی که فقر فضاهای تفریحی وجود دارد نسبت به ایجاد ایستگاه‌ها مکث اقدام کند.

مظفری افزود: هم اکنون به منظور زیبایی بصری شهری  با همکاری عوامل اجرایی سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری یک ایستگاه در حال احداث بوده و مراحل پایانی راطی می‌کند.

 

شهردار منطقه سه اراک همچنین با اشاره به ثبت سوژه«شهر کروهرود اراک اتوبوس درون‌شهری ندارد/ رسیدگی کنید» در سامانه فارس من اظهار کرد: طی چند روز گذشته یک  سرپناه ایستگاه اتوبوس در خیابان شهید رحمتی ناحیه کرهرود راه‌اندازی و یک خط جدید  اتوبوس به این منطقه افزوده شد.

مظفری افزود: این ایستگاه با توجه به کمبود اتوبوس  و به منظور تامین رفاه و آسایش شهروندان با همکاری سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر انجام شد، تا مورد استفاده شهروندان قرار بگیرد.

 انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول